Μυστικά κουτιά της Σύγχρονης εποχής
Κατάλογοι εκδόσεων
Για την απελευθέρωση των γυναικών από κάθε κοινωνική ανισότητα. Η αντίληψη του ΚΚΕ.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
Γυάρος. Θανατονήσι και Κάστρο Αγώνα «...μια η απάντησή μας: Ζήτω το ΚΚΕ»
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
Αντεπίθεση για μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση, το Σοσιαλισμό
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΣ ΤΗΣ ΚΝΕ
Aλληλογραφία για Το Κεφάλαιο - Τόμος Α΄
ΜΑΡΞ Κ. - ΕΝΓΚΕΛΣ Φ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ για τα 100 χρόνια του ΚΚΕ. Τα βραβευμένα έργα
ΦΕΛΙΞ ΤΖΕΡΖΙΝΣΚΙ. Μαχητής της επανάστασης
Συλλογικό
Άπαντα - Τόμος 05 (1921-1923)
ΣΤΑΛΙΝ Ι. Β.
ΔOKIMIO IΣTOPIAΣ ΤΟΥ ΚΚΕ.1918-1949 (4 τόμοι) *
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
100 χρόνια ΚΚΕ. Με το λαό για το σοσιαλισμό (Λεύκωμα)
Ο "Μαύρος". Αναμνήσεις για τον Καρλ Μαρξ
Οκτωβριανή Επανάσταση και Παιδεία. Συλλογή κειμένων
ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ
Η 50χρονη πορεία της ΚΝΕ είναι η νεανική έφοδος στο μέλλον, για το νέο κόσμο, το σοσιαλισμό-κομμουνισμό
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ της ΚΝΕ
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ 4. Για τη σοσιαλιστική επανάσταση
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΚΝΕ
ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ
Επιμέλεια: Τμήμα της ΚΕ του ΚΚΕ για την εργατική συνδικαλιστική δουλειά
Από τη μαχητική πείρα των μπολσεβίκων
ΛΕΝΙΝ Β. Ι.
Βασικές Αρχές Πολιτικής Οικονομίας
ΣΕΓΚΑΛ Λ.
Ο Α΄Παγκόσμιος Πόλεμος και η προϊστορία του (1870-1918)
ΓΚΟΝΤΟΣ Ε.
Ποιος βοήθησε τον Χίτλερ;
ΜΑΪΣΚΙ Ι. Μ.
Θεωρητικά ζητήματα στο πρόγραμμα του ΚΚΕ
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ
Δοκίμιο ιστορίας του KKE. Tόμος B΄ 1949-1968
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
Απόφαση του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ. Εκτιμήσεις και συμπεράσματα από τη σοσιαλιστική οικοδόμηση στον 20ό αιώνα, με επίκεντρο την ΕΣΣΔ. Η αντίληψη του ΚΚΕ για το Σοσιαλισμό
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΚΕ
18ο Συνέδριο του ΚΚΕ (ντοκουμέντα)
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΚΕ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ / Παιδεία
ΜΩΡΑΪΤΗΣ Γ. Κ.Iδεολογικές και μεθοδολογικές αρχές της εργασίας στο σχολείο της πολυτεχνικής εκπαίδευσηςΕκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗΈτος έκδοσης: 1999ISBN: 960-224-859-914x21 εκ.296 σελ.Τιμή καταλόγου: 10,00 €Τιμή internet: 8,00 € Αγορά
Oι μεγάλοι αγώνες των τελευταίων χρόνων έφεραν για άλλη μια φορά στο επίκεντρο της κοινωνικής και πολιτικής αντιπαράθεσης την παιδεία, σαν πρόβλημα που αφορά όλο το λαό μας κι όχι στενά τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές. Aν μάλιστα αντιληφθεί κανείς το εκπαιδευτικό ζήτημα στην ιστορική του εξέλιξη, που αντικατοπτρίζεται σε όλη την πορεία του λαϊκού κινήματος, θα ανακάλυπτε αυτό που οι κορυφαίοι Έλληνες παιδαγωγοί υποστήριξαν πως η παιδεία αποτελεί μέτωπο αντιπαράθεσης ανάμεσα στις βασικές τάξεις της κοινωνίας και πως ακόμη και επιμέρους φιλολαϊκά εκπαιδευτικά μέτρα έρχονται μόνο με δυναμική επιβολή από τον ίδιο το λαό.

H ουσία της αντιπαράθεσης βρίσκεται στο είδος του σχολείου. Tο ερώτημα είναι τι σχολείο, δηλαδή τι ανθρώπους μπορεί και πρέπει να διαμορφώνει η κοινωνία στην εποχή μας. Θα συνεχίσει το σχολείο να λειτουργεί σαν μηχανισμός της ταξικής επιλογής και χειραγώγησης, που θα διαπλάθει μισομορφωμένα κι ακόμη πιο αβέβαια και φοβισμένα ανθρωπάκια, για να προσαρμόζονται παθητικά στις νέες ανάγκες κερδοφορίας αλλά και εξουσίας των πολυεθνικών μονοπωλιων, σύμφωνα με τη «δια βίου κατάρτιση», το ιδανικό της καπιταλιστικής Eυρωπαϊκής Ένωσης; Ή θα γίνει επιτέλους όργανο διαπαιδαγώγησης σταθερής κι ολόπλευρα αναπτυγμένης προσωπικότητας, δημιουργικών ανθρώπων που θα γνωρίζουν πώς να επιδρούν στο κοινωνικό τους περιβάλλον;

Σε μια τέτοια προσπάθεια πιστεύουμε ότι συμβάλλει και το βιβλίο αυτό. Kαρπός πολύχρονης πείρας και μελέτης των εκπαιδευτικών προβλημάτων, από κάποιον, που άσκησε με συνέπεια το κοινωνικό λειτούργημα του εκπαιδευτικού, μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, στην συνδικαλιστική και πολιτική δράση και την επιστημονική παιδαγωγική έρευνα.

Αρχείο για download: ideologikes_method_Moraiti.doc